احمدحسین فلاحی:

مشارکت در تصمیم‌گیری‌های حوزه تعلیم و تربیت، باعث بالندگی آموزش و پرورش می‌شود

حضور فعال اولیا در مدارس به تحقق خرد جمعی منتج خواهد شد

تهران (پانا) - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش تجربه موفق در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بسیج سرمایه‌های محلی تلقی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در تصمیم‌گیری‌های حوزه تعلیم و تربیت، باعث بالندگی آموزش و پرورش می‌شود

به گزارش خانه ملت، احمدحسین فلاحی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، عنوان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد بسیار مهم اجتماعی، ماهیت و کارکردی مشارکتی دارد که تحقق امر مشارکت، در سایه‌ برقراری تعامل سازنده با اولیا و دستگاه‌های تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت امکان‌پذیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت در تصمیم‌گیری‌های حوزه تعلیم و تربیت، باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش می‌شود و زمینه‌ تحقق جامعه‌ پویا را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: بنابراین تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دی ماه سال 72 از سوی مجلس شورای اسلامی، به عنوان یک تجربه موفق در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بسیج سرمایه‌های محلی تلقی می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، این هفته را به اعضای شورا، فرهنگیان فرهیخته، دانش‌آموزان و اولیای تبریک گفته و موفقیت و توفیق روزافزون آن‌ها را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار