ورزشکار شهرقدس قهرمان مسابقات آسیایی بوکس فرانسوی شد

شهر قدس (پانا) - قهرمانی مسابقات آسیایی بوکس فرانسوی به میزبانی کشور بنگلادش نصیب یکی از ورزشکاران جوان شهرقدس شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکار شهرقدس قهرمان مسابقات آسیایی بوکس فرانسوی شد

سیدمحمود صابری جوان برومند شهرقدس در مسابقات بوکس فرانسوی در کشور بنگلادش توانست مدال طلای آسیا را نصیب خود کند.

محمود علی محمدی دبیر کونگ فو استان تهران در این مورد گفت: محمود صابری کونگ فوکار شهر قدسی، با پشت سر گذاشتن کلیه مسابقات داخلی توانست عضو تیم ملی شود.

وی افزود: محمود صابری با پشتکار و اعتماد به نفس و ممارست در تمرینات و شرکت در اردوهای آماده‌سازی، آمادگی لازم را برای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به دست آورد و توانست پس از کسب مقام قهرمانی آسیا به میزبانی کشور بنگلادش سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

محمودعلی محمدی که خود دبیر کمیته دوران فدراسیون کونگ فو و مربی پیشکسوت ورزش رزمی کونگ فو شهرقدس است، افزود: ما در شهرستان قدس جوانان زیادی داریم که در زمینه‌های مختلف ورزشی صاحب مقام و مدال درسطح بین المللی هستند.

وی گفت: این جوانان مایه افتخار شهرشان و همچنین مایه افتخار کشورمان ایران و سفیران اخلاق و جوانمردی و مرام پهلوانی و بزرگ منشی ایرانیان هستند.

محمدی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه جوانان و ورزشکاران شهرقدس گفت: همت و شجاعت و پشتکار جوانانی مثل محمود صابری الگویی است برای همه جوانان علاقمند به ورزش و اظهار امیدواری کرد که زمینه برای رشد و شناخت بیشتر استعدادهای این چنینی در سطح شهرستان قدس توسط مسئولین شهری و ورزشی و مربیان فراهم شود.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار