کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی داراب از دستگیری کلاهبردار سایت دیوار که با ترفند فروش موتورسیکلت از 80 شهروند 12 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

سرهنگ علیرضا نوشاد، با اعلام این خبر گفت: تعدادی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه کردند و مدعی بودند که برای خرید موتورسیکلت به سایت دیوار مراجعه و پس از انتخاب وسایط نقلیه موردنظر و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و دیگر پاسخگوی تماس‌های آنان نبوده است و بر این اساس بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با ببان اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهم در شهرستان شیراز است، تصریح کرد: ماموران با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی داراب دلالت دادند.

فرمانده انتظامی داراب افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی بود ولی پس از روبرو شدن با مستندات پلیس به 80 فقره کلاهبرداری به مبلغ 12 میلیارد ریال با شگرد درج آگهی و اخذ بیعانه اقرار کرد.

نوشاد با اشاره به شناسایی 180 خط تلفن همراه از متهم، به شهروندان توصیه کرد که هرگز فریب کلاهبردارانی که با سوء ‌استفاده از سایت‌های تبلیغاتی و درج آگهی‌های جعلی با قیمت‌های پایین‌تر از عرف بازار و وسوسه انگیز، از مشتریان مبلغی به عنوان بیعانه اخذ و پس از آن گوشی خود را خاموش می‌کنند، نخورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار