مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران عنوان کرد:

عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در ششمین جلسه کارگروه ایثار و شهادت با بیان این نکته که شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را نتیجه ایثار شهدا و ایثارگران اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است
ششمین جلسه کارگروه ایثار و شهادت با حضورابوالقاسم حدادی؛ مدیر منطقه، فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، آرش ساکی؛ کارشناسی امور شاهد، علیرضا لبافی از حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان الغدیر لواسانات، گودرزی مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش منطقه1 و کارشناسان منطقه وتعدادی از مدیران مدارس شاهد و مربیان فعال در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.
در ابتدای جلسه حدادی ضمن تشکر از زحمات و تشکیل منظم جلسات ایثار و شهادت اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و هرچه ما در این زمینه کار کنیم کم است. تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آنها مختص یک برنامه چند ساعته و یک روزه نیست بلکه خط مشی آموزش و پرورش و جهت گیری ما در برنامه های تربیتی است.
وی افزود: هدف ما از اجرای کنگره شهدای فرهنگی ودانش آموز شهرستان شمیرانات ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است. باید همانند تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی که با شناساندن آن به جهان این مکتب و فرهنگ جهانی شد و باعث شد جهان شهید سلیمانی را بشناسد.
حدادی در ادامه افزود: برنامه باید برنامه پر محتوا و تاثیر گذاری باشد. صرف برنامه رسانه ای نباشد هر جا نامی از شهدا برده می شود به برکت مقام شامخ آنها فضا عطر آگین از حضور سبز آنها می شود.
فاطمه سید مومن با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب دفاع مقدس، شهدای پیشرفت و مدافعان حرم، شهدای مدافع سلامت و آموزش و پرورش و امام شهیدان تصریح کرد: ما امنیت و آرامشی که امروز داریم مدیون ایثار شهدا، ایثارگران و خانواده آنان هستیم.
وی در ادامه گزارشی از جلسات گذشته ارائه کرد و همچنین پیشنهاداتی در رابطه با مکان برگزاری و نحوه اجرای مراسم و حضور خانواده های معزز شهدا بیان کرد.
اعضا کار گروه ایثار و شهادت در رابطه با ملزومات و چگونگی برگزاری مراسم تبادل نظرکردند در پایان جلسه پس از جمع بندی مواردی به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار