به منظور ارتقای سطح کیفی آموزشی مربیان آموزش و پرورش منطقه ۴:

برگزاری طرح میز تجربه با محوریت مدیریت یاددهی و یادگیری

تهران (پانا) - طرح میز تجربه در ملاقات تخصصی آموزگاران با سرگروه‌های آموزشی شش پایه آموزش و پرورش منطقه 4 در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح میز تجربه با محوریت مدیریت یاددهی و یادگیری

فاطمه امیرآبادی؛ معاون آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه توانمندسازی مربیان آموزش ابتدایی امری ضروری است، گفت: طرح میز تجربه در تمامی پایه‌های دوره ابتدایی منطقه 4 تهران و برای معلمانی که نیاز به راهنمایی آموزشی، هم‌اندیشی و تبادل تجربیات دارند از تاریخ 29 آبان آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

امیرآبادی بر اساس این طرح در ادامه افزود: معلمانی که در مورد مدیریت یاددهی - یادگیری کلاس، روش تدریس، تحلیل کتب درسی و... نیاز به مشورت با فردی باتجربه دارند، می‌توانند بر اساس نیاز خود درخواست ملاقات حضوری با سرگروه‌های آموزشی منطقه را به صورت انفرادی داشته باشند تا در یک محیط علمی به تبادل تجربه بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به مزایای این طرح گفت: ارتقای سطح کیفی آموزشی، تعامل، هم‌اندیشی، تجربه گردانی و تبادل اندیشه از امتیازات این طرح است.

امیرآبادی در ادامه گفت: تاکنون حدود 20 نفر از آموزگاران جهت مشورت و کسب تجربه به ناظرین آموزشی مراجعه کرده‌اند که میزان رضایت‌مندی بالایی از اجرای این طرح داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار