مستند سازی املاک آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: مستند سازی املاک آموزش و پرورش در راستای حفظ و بهبود شرایط فضای آموزشی امری حیاتی است و باید با جدیت پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مستند سازی املاک آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود

«مهین منافی» در جلسه کارگروه مستندسازی املاک اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: معضل فضای آموزشی یکی از چالشهای اساسی نظام تعلیم و تربیت در استان آذربایجان غربی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مستند سازی املاک آموزش و پرورش در راستای حفظ و بهبود شرایط فضای آموزشی امری حیاتی است.

وی افزود: به دستور مقام معظم رهبری املاک آموزش و پرورش که در اختیار سایر ارگان‌ها می باشد، باید به آموزش و پرورش بازگردانده شوند و در این زمینه گفت و گو هایی انجام شده است.

منافی گفت: امروز هم‌افزایی در راستای تحقق رسالت آموزش و پرورش وظیفه عموم مسوولان و مردم است چراکه همه ما مدیون نظام مقدس تعلیم و تربیت هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به‌ شرایط فعلی کرونایی، آموزش حضوری ترکیبی با آموزش مجازی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از چالش‌های آموزش و پرورش در دوران کرونا، افزایش بازماندگی و ترک تحصیل است باید با احصا دقیق آمار و علل ترک تحصیل در راستای جذب این دانش آموزان تلاش شود.

اموزش و پرورش آذربایجان غربی دارای بیش از 640 هزار دانش اموز است که در پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار