رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد تأکید کرد:

هنرهای تجسمی، جزو موثرترین گروه‌های هنری است

ملارد(پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد بر آموزش هنرهای تجسمی به عنوان فعال‌ترین و موثرترین گروه‌های هنری در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی مهم، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هنرهای تجسمی، جزو موثرترین گروه‌های هنری است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد؛ در این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد با بیان اینکه می‌توان با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، ظرفیت‌های جدیدی در حوزه هنرهای تجسمی شهرستان ایجاد کرد؛ گفت: هنرمندان و آموزشگاه‌های رشته تجسمی ملارد از فعال‌ترین و مؤثرترین گروه‌های هنری هستند که با زمینه‌سازی‌های لازم و تکیه بر ظرفیت‌های موجود، می‌توانند برنامه‌ها و اقدامات مهم و مؤثر را در سطح شهرستان و استان رقم بزنند.

امیر اسماعیل پورروشن در ادامه اظهار کرد: تلاش ما این است که با محوریت آموزشگاه‌ها و انجمن هنرهای تجسمی به انجام برنامه‌های تخصصی و بنیادین در حوزه تجسمی اقدام کنیم و همچنین با توجه به وجود ظرفیت مراکز و هنرمندان این رشته، برگزاری نمایشگاه‌های پایان سال، ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر و فروش آثار هنرمندان تجسمی را در دستور کار خواهیم داشت.

در ادامه هنرمندان پس از معرفی و پیشنهادات خود، مباحثی چون برنامه‌های آموزشی و سطح کیفی آن مواردی را عنوان کرده، تا پس از بررسی آنها برنامه‌ای مشخص برای پیشبرد اهداف در این بخش اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار