همکاری مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی خلیل آباد با انجمن سینمای جوانان ایران

کاشمر (پانا) - مدیر مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان خلیل‌آباد از انعقاد تفاهم نامه همکاری مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان خلیل آباد با انجمن سینمای جوانان ایران شعبه شهرستان کاشمر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی خلیل آباد با انجمن سینمای جوانان ایران

مدیر مجتمع کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان خلیل آباد با مسئول سینمای جوانان ایران شعبه شهرستان کاشمر در خصوص همکاری دو مجموعه و اجرای طرح های مشترک دیدار و گفتگو کردند.

محمدامین فکری، مسئول سینمای جوانان ایران شعبه شهرستان کاشمر با استقبال از دعوت کانون های فرهنگی تربیتی، آمادگی خود و مجموعه سینمای جوانان را جهت همکاری با مجتمع کانون های فرهنگی تربیتی اعلام کرد.

امید عرب مدیر مجتمع کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا گفت: تفاهم نامه همکاری کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان با انجمن سینمای جوانان ایران با محور برگزاری دوره های عکاسی، ساخت فیلم های کوتاه و بلند آموزشی و تربیتی، تولید محتوا در فضای مجازی و اکران فیلم ویژه دانش آموزان شهرستان است.

وی در ادامه خطاب به مدیران مدارس شهرستان خلیل آباد گفت: اصلی ترین برنامه ای که در این تفاهم نامه دنبال می کنیم ساخت فیلم های کوتاه و بلند آموزشی و تربیتی است که سوژه آن در مدارس شهرستان وجود دارد، بنابراین از مدیران مدارس درخواست دارم با توجه به تأثیرگذاری تربیتی فیلم، اتفاقات ارزشمندی را که در مدارس رخ می دهد و قابلیت تربیتی انتشار برای همه افراد جامعه به خصوص دانش آموزان را دارد به مجتمع کانون های فرهنگی تربیتی گزارش کنند تا فیلم آن ساخته شود.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار