حضرت فاطمه یک ایدئولوژی خاص برای بشریت است

رودهن (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی رودهن در مراسم شهادت حضرت فاطمه، این حضرت را به عنوان یک ایدئولوژی خاص و منحصر به فرد برای بشریت معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه یک ایدئولوژی خاص برای بشریت است

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت بسیج دانش‌آموزی رودهن با همکاری اداره آموزش و پرورش رودهن و مدیران مجتمع‌‌های آموزشی غیردولتی البرز رودهن، با حضور مسئولین شهری و دانش‌آموزان بسیجی در سالن وصال رودهن برگزار شد.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در این‌ مراسم بیان کرد: از آنجا که شهید سلیمانی محب اهل بیت و در مسیر آنها بود در واقع مکتب وی نیز برگرفته از مکتب فاطمه زهرا(س) است‌. در کلاس درس این حضرت، فرزندانی چون شهید سلیمانی پا در این دنیا می‌گذارند که جهانی به وجودشان می‌نازد.

سید‌‌ احمد الهی‌نیا، معاون‌ پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن در این مراسم توضیح داد: حضرت فاطمه زهرا(س)، فقط یک زن نبود، بلکه یک‌فلسفه، منطق و به عبارتی بهتر یک‌ ایدئولوژی در بشریت است؛ او جریان فاطمه‌واری در کل تاریخ بشریت برای تمام مردم بود که هر چه خوبی و معرفت و ایمان است، در این جریان خالص خدایی، روان و ساری است.

مسعود همتی، از مدیران مجتمع مدارس غیردولتی البرز رودهن خاطرنشان کرد: شهیدان گمنام یادگارانی هستند که امروزه یاد ائمه را در دل‌های مردم ایران، زنده می‌کنند.

فتحعلی همتی، یکی دیگر از مدیران مجتمع غیردولتی البرز رودهن، تصریح کرد: مسلما فرهنگ شهادت به روی تربیت و پرورش دانش‌آموزان ما تاثیر بسیاری دارد. این مراسم‌ها برای نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی، بسیار لازم و ضروری است و می‌تواند چراغ راهی برای نوجوانان و جوانان ما در آینده و در مسیر پیش‌رو باشد.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار