معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک در گفتگو با پانا عنوان کرد:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای تمام مردم آزاده دنیاست

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه یک عنوان کرد با توجه به ویژگی‌های ممتازاخلاقی، تفکری و عملی سردارمی توان از سردار به عنوان الگو برای هر انسان آزاده‌ای نام برد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سردار شهید حاج قاسم  سلیمانی الگویی  برای تمام مردم آزاده  دنیاست
فاطمه سید مومن ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با پانا اظهار کرد: تقارن ایام فاطمیه وایام شهادت حضرت فاطمه زهرا دومین با سالگرد شهادت و عروج خونین سردار دلها زاوایایی دیگر از شخصیت بی بدیل سردار شهید برایمان متجلی می شود.
وی افزود: در خاطرات همرزمانش می خوانیم که حاج قاسم حضرت زهرایی بود. خیلی جاها در جنگ و بعد از جنگ با توسل به حضرت زهراء(س) مشکلات را حل می‌کرد. یک فاطمیه هم در روستای خود در کرمان ساختند که در آن مراسم می‌گیرند.
سید مومن در ادامه خاطر گفت: شخصیت، سیره عملی و سبک زندگی سردار سلیمانی نشان از انسان ومربی تمام ساحتی دارد که باعث می شود دوست و دشمن برای او احترام خاصی قائل باشند.
وی افزود: ویژگی‌های ممتازی مانند ولایت پذیری، وفاداری به ولایت، بصیرت و دشمن شناسی، اخلاص، اخلاق مداری، تقوای فردی و سیاسی، عرفان عملی، شجاعت، شهامت، رشادت، عدالت و ...از او الگوی کم نظیر از انسانی که تمام ساحتی رشد یافته؛ساخته است.
سید مومن در ادامه با اشاره به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی برای مربیان یاد آور مربی تمام ساحتی وبرای دانش آموزان انسانی تمام ساحتی است که با اعمال، رفتار و کردارش به قلب همه افراد جدای از نگرش ها و سلایق حزبی، قومی، مذهبی و ملیتی رسوخ کرد.
در پایان معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با اشاره به تشیع جنازه کم نظیر سردار شهید که مالک اشتر زمانه بود، تصریح کرد:
ملت قدردان ایران هم با حضور 20میلیونی در تشییع جنازه‌اش، به احترام سرباز سرافرازایران و اسلام ایستاد و گریست و با مشت گره کرده منتظر انتقامی سخت از جناتیکاران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار