برگزاری عصرشعر بصیرت و مقاومت فاطمی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - در محفل ادبی عصر شعر بصیرت و مقاومت فاطمی 15شاعر آیینی اسلامشهر اشعار و سروده‌های خود را در قالب دوبیتی، غزل، رباعی و ترکیب‌بند در وصف مقام و منزلت و رثای حضرت فاطمه زهرا(س) و رشادت‌های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و بصیرت افزایی قرائت کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  عصرشعر بصیرت و مقاومت فاطمی در اسلامشهر

در این برنامه احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: بر طبق منویات رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از ارزش شهادت نیست و افزود، هر فردی می‌تواند در راستای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کند و به سعادت برسد.

در ادامه این محفل ادبی ۱۵ شاعر آیینی اسلامشهر اشعار و سروده‌های خود را در قالب دوبیتی، غزل، رباعی و ترکیب‌بند در وصف مقام و منزلت و رثای حضرت فاطمه زهرا(س) و رشادت‌های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و بصیرت افزایی قرائت کردند.

عصرشعر بصیرت و مقاومت فاطمی شهرستان اسلامشهر، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام الله نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت با حضور ناصر فیض شاعر طنز پرداز کشور، در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر برگزار شد.

این مراسم با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزارشد و در پایان نیز از شاعران حاضر در این برنامه تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار