برگزاری یادواره شهدا با حضور شهید گمنام در آموزشگاه امیرکبیر قم

قم (پانا) - مراسم یادواره شهدای آموزشگاه امیرکبیر قم با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در فضای باز این آموزشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدا با حضور شهید گمنام در آموزشگاه امیرکبیر قم

مراسم یادواره شهدای آموزشگاه ابتدایی امیرکبیر ناحیه یک آموزش و پرورش قم و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.
این مراسم با حضور پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بود و دانش آموزان و اولیاء حاضر در مراسم، همچون پروانه، شمع وجود پیکر شهید گمنام را عاشقانه در بر گرفته و نسبت به این شهید والامقام ادای احترام کردند.
در مراسم فوق، برادر دانشمند شهید محسن فخری زاده و مادر شهید محمد معماریان خاطره گویی کردند و گروه سرود ولایت نیز به اجرای سرودی حماسی پرداخت.
مراسم فوق با مرثیه سرایی حاج حسن مالکی نژاد در وصف شهدا و ایام فاطمیه و اجرای دکلمه و سرود توسط دانش آموزان مدرسه همراه بود و در پایان، دانش آموزان گروه سرود، با اهداء شاخه های گل به مادر شهید معماریان و مادر شهید رضا عباسی، از حضور ارزشمند آنان تجلیل کردند؛ همزمان غرفه های ایستگاه صلواتی و پذیرایی و نقاشی کودکان نیز دایر بود.
در مراسم یادواره شهدای آموزشگاه ابتدایی امیرکبیر که به همت مسئولان آموزشگاه و حوزه یک بسیج دانش آموزی شهید فهمیده برگزار شد، از خانواده های معظم شهدا با تقدیم لوح و هدایای متبرک عتبات عالیات تقدیر شد.
در این مراسم، ناصر حمزه ای معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، داود محبی و ابراهیم ثانی خانی معاونان فرهنگی اجتماعی و پشتیبانی سپاه قم، علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان، محمد صفاییان رییس اداره ناحیه یک آموزش و پرورش قم به همراه معاونان ناحیه، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان و «علیرضا سقایی» فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار