وزیر آموزش و پرورش:

دولت سیزدهم با واکسیناسیون گسترده کمک کرد چراغ آموزش‌ و‌ پرورش روشن بماند

امروز به همت دولت همه واکسن زدند و می‌توانیم مدارس را بازگشایی کنیم/ باید هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور حفظ‌ شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت با وجود اینکه مدارس کشورهای همسایه تعطیل شده‌اند امروز به همت دولت همه واکسن زدند و می‌توان مدارس را بازگشایی کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم با واکسیناسیون گسترده کمک کرد چراغ آموزش‌ و‌ پرورش روشن بماند

یوسف نوری در آیین تودیع و‌ معارفه معاونین وزارت آموزس و پرورش با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه، اظهار کرد: با وجود اینکه مدارس کشورهای همسایه تعطیل شده‌اند امروز به همت دولت همه واکسن زدند و می‌توانیم مدارس را بازگشایی کنیم.

وی با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور اخیراً از زحمات جامعه تعلیم و تربیت قدردانی کرد، افزود: سلامت مردم و برای ما سلامت دانش‌آموز و معلم در اولویت است باید از دست اندرکاران دولت تشکر کنیم که کمک کردند چراغ آموزش و پرورش روشن بماند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر معلمان نبودند، دانش‌آموزان شکوفا نمی‌شدند. در مرکز امور بین‌الملل مشکلاتی داریم و فقط ۸ هزار دانش‌آموز ایرانی را در مدارس خارج از کشور تحت پوشش داریم بنابراین نیاز است در این بخش بهتر کار کنیم و با دانش‌آموزان ایرانی مستقیم یا غیرمستقیم ارتباط داشته باشیم و هویت ایرانی اسلامی آن‌ها را حفظ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است کارکنان آموزش و پرورش به مدیران جدید کمک کنند. از مدیران سابق تشکر می‌کنم. برای مدیران جوان جدید هم آرزوی توفیق دارم. شما باید ضمن نگاه به تجارب گذشته، کارهای جدید انجام دهید و به روز باشید؛ آموزش و پرورش همواره باید به روز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار