عوامل رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند

تهران (پانا) - عوامل «رادیو مقاومت» از طریق تلفن 162 پای صحبت‌های مخاطبان و علاقه‌مندان این شبکه می‌نشینند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
عوامل رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز سه شنبه 14 دی ماه، عوامل شبکه رادیویی مقاومت،از ساعت 10 تا 11 صبح با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (162) در محل ساختمان روابط عمومی رسانه ملی، به تماس های مخاطبان این برنامه پاسخ خواهند داد.

رادیو مقاومت که امسال برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را با شعار "رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی" آغاز کرده بصورت 24 ساعته با پخش تصویری؛ صدای مقاومت را به گوش همه ی مردم می‌رساند.

فعالیت تهیه کنندگان و گویندهای حرفه ای معاونت صدا در این رادیو فرصت مغتنمی را بهره برداری مخاطب از یک رادیو فراهم کرده است، در کنداکتور 24 ساعته این شبکه برنامه صبحگاهی "سلام سردار" به تهیه کنندگی فرهاد دهنوی و اجرای حمید عبیری ساعت 7 تا 9 صبح ، برنامه "مثل پدر" ساعت 9 تا 12 به تهیه کنندگی ساناز باقری و اجرای فاطمه نیرومند، "فرمانده" سومین برنامه زنده در کنداکتور رادیو مقاومت به تهیه کنندگی عباس پیری و اجرای فاطمه عباسی ساعت 12 تا 15 به روی آنتن می رود.

چهارمین بخش از برنامه های زنده رادیو مقاومت به تهیه کنندگی محمد بخشایش واجرای فاطمه نصرآبادی به نام "مردمیدان" ساعت 15 تا 18 تقدیم مخاطبان می شود، "عصرمقاومت" هم ساعت 18 تا 21 به تهیه کنندگی فرهاد دهنوی و اجرای حسین شریفی به روی آنتن می رود و بخش شبانگاهی رادیو مقاومت با نام "سرباز آرامش" به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی و محمدجوادی نژاد و با اجرای آقایان سیدحامدحسینی و جواد تشکری پخش می شود.

روز سه شنبه ساعت 10صبح ، فرهاد دهنوی،محمدبخشایش،حمید عبیری،جواد تشکری و خانم فاطمه عباسی و فاطمه نصرآبادی و همچنین دکتر رضاکوچک زاده مدیر رادیو مقاومت با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (162) با مخاطبان این شبکه به گفت و گو می پردازند.

مخاطبان رادیو مقاومت و عموم مردم می‌توانند سوالات، نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این شبکه و برنامه های آن به صورت مستقیم با تماس تلفنی به شماره 162 با عوامل این شبکه و برنامه ها مطرح کنند.

لازم بذکر است؛ ساعت 11 تا 12 هم نشست خبری برای عوامل این شبکه با اصحاب رسانه برگزار می شود.

گفتنی است، رادیو مقاومت تا پایان دی ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد. این شبکه از طریق گیرنده های رادیویی روی موج اف ام ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز و همچنین از طریق سایت http://radiomoghavemat.ir/ و برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است.

سامانه 30000955 هم بصورت 24 ساعته جهت ارتباط مخاطبان و علاقه مندان با محتوای این شبکه رادیویی فعالیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار