برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی با حضور اعضا دراداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اردبیل

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به اهداف شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در ایجاد همدلی، تفاهم، زمینه‌سازی برای مشارکت اعضا در برنامه‌ها، هماهنگی در انجام فعالیت‌ها و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در عرصه‌های اجتماعی، گروهی و امدادی، فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی استان را قابل تقدیر دانست.

وی در ادامه از تشکل‌های دانش‌آموزی شامل شوراها، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان دانش‌آموزی و واحدهای سازمان جوانان هلال احمر در مدارس خواست تا با همکاری و هماهنگی، در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و تربیتی یار و مددکار معاونت پرورشی باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با تشریح برنامه‌ها و اقدامات ابلاغی وزارت متبوع جهت برنامه‌ریزی و اجرا در جریان دهه بصیرت و بزرگداشت مقام شهید سلیمانی، از مسئولین تشکل‌های دانش‌آموزی درخواست کرد تا مانند سنوات گذشته با استفاده از خلاقیت اعضا در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ابلاغی تلاش کنند.

خلیلی موسوی افزود: با توجه به نامگذاری روز 13 دی به عنوان «روز جهانی مقاومت» و همزمانی این مراسم با ایام امتحانات دانش‌آموزان، لازم است مدیران مدارس نواحی و مناطق استان، ضمن فضاآرایی مدارس و درج عنوان بزرگداشت مقام شهید سلیمانی در برگه‌های امتحانی، برنامه‌های حضوری به‌صورت کوتاه در قالب مراسم آغازین، قبل از امتحانات برگزار و محتوای مناسب جهت بزرگداشت مقام آن شهید بزرگوار را در گروه‌ها و کانال عمومی مدارس بارگذاری کنند.

وی تشکل‌های دانش‌آموزی را بازوی توانمند تصمیم‌سازی و مشاوره دانست و گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان از برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی حمایت می‌کند.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم گزارشی از برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی بویژه دهه بصیرت و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی ارائه کرد.

بهزاد ناقل، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارش جامعی از اهم اقدامات صورت گرفته توسط دبیرخانه شوراهای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی، بر اهمیت هماهنگی بیشتر بین اعضا تاکید کرد و گفت: هماهنگی بین تشکل ها به خصوص در برگزاری برنامه‌های مناسبتی بسیار مهم بوده و انتظار داریم نواحی و مناطق 19گانه آموزش و پرورش استان جدی‌تر از گذشته پیگیر برگزاری جلسات شورای هماهنگی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار