مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

سلامت و آرامش دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت برگزاری امتحانات حضوری

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت سلامت و آرامش دانش‌آموزان و رفع دغدغه اولیا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی لازم است به‌عنوان اولویت برگزاری سایر آزمون‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سلامت و آرامش دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت برگزاری امتحانات حضوری

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس؛ مصطفی حسنوند در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی اظهار کرد: آموزش و پرورش پردیس با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی، این الگوی عملکردی به سایر آزمون‌ها در این شهرستان تسری پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اجرای شیوه‌نامه بهداشتی در برگزاری آزمون ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و کنترل ورودی‌های حوزه امتحانی، استقرار پایگاه سلامت و نیز اختصاص اتاق ایزوله به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان از جمله اقدامات اثربخش اداره آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در پایان از تلاش‌های اثربخش همکاران در مجموعه تعلیم و تربیت این شهرستان در راستای برگزاری امتحانات نهایی دی ماه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار