برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

رشت (پانا) - مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد قدس دبیرستان ماندگار شهید بهشتی رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان، فرهنگیان، مسئولان استانی و نهادهای مردمی و با هدف ترویج بنیاد و مکتب این شهید اسلام در مسجد قدس دبیرستان ماندگار شهید بهشتی رشت برگزار شد.

در این مراسم مهدی کاسی، مدافع حرم با گرامی داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: وی سال های متمادی پرچم مقاومت را برافراشت و نهضت جدیدی ایجاد کرد که سرانجام به نابودی همه مستکبران تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به نقش کم نظیر شهید سلیمانی در ناکام گذاشتن نقشه های شوم دشمن در منطقه، گفت: یکی از راه هایی که دشمنان امید زیادی به آن بسته بودند خلق گروه تروریستی تکفیری داعش بود اما با حضور بزرگ مردی مانند شهید سلیمانی ریشه این شجره ملعونه زودتر از آنچه که خودشان هم فکرش را می کردند خشکیده شد.

کاسی در ادامه افزود: دشمنان تصور نکنند با شهادت شهیدسلیمانی پرچم مقاومت بر زمین می ماند، شهادت این بزرگ مرد، آغاز راهی تازه برای تشدید جریان مقاومت و نبرد با مستکبرانی است که فقط خونریزی و جنگ طلبی را می شناسند.

شایان ذکر است این مراسم به صورت پخش زنده در فضای مجازی و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، بسیج فرهنگیان و اتحادیه انجمن اسلامی استان گیلان برگزار شد. نمایش کلیپ، دکلمه خوانی و مداحی از برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار