مراسم نمادین بزرگداشت دهه بصیرت برگزار شد

زنجان (پانا) - مراسم نمادین بزرگداشت دهه بصیرت تحت عنوان میثاق با ولایت همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی در زنجان و نواحی و مناطق استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین  بزرگداشت دهه بصیرت برگزار شد

سازمان دانش آموزی استان زنجان، مراسم نمادین بزرگداشت دهه بصیرت را در آموزشگاه تمام تشکیلاتی مهدیه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان، ضمن خیر مقدم به مدعوین، هدف از برگزاری این مراسم که با حضور دانش آموزان پیشتاز آموزشگاه برگزار شد را آشنایی با رفتار و توانمندی های شهید سلیمانی و تربیت نسل شهید سلیمانی ها بیان کرد.

حاج آقا غفاری در مراسم دهه بصیرت گفتمان گرم و صمیمی با دانش آموزان داشت و به سیره و وصیت شهید سلیمانی پرداخت.

وی در ادامه دانش آموزان را به سه اصل مهم در مباحث تربیتی دعوت کرد: اول، نماز اول وقت. دوم، احترام و تکریم پدر و مادر و مورد سوم خدمت به مردم که هر سه این اصول جزو شاخصه های اخلاقی شهید سلیمانی بود.

همچنین در طول مراسم دانش آموزان پیشتاز، دلنوشته ها، سرودها و مرثیه هایی برای شهید سلیمانی ارائه دادند.

سازمان دانش آموزی استان زنجان مسابقه کتابخوانی وصیت نامه شهید سلیمانی، کرسی آزاداندیشی، عکاسی و تصویرنگاری را در قالب پویش بصیرت افزایی اجرا کرد.

در انتها، از طرح تمثال شهید که به دستان هنرمند دو دانش آموز پیشتاز در طول مراسم به عرصه تصویر در آمده بود رونمایی شد و از آنها تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار