بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین، به مناسبت نهم دی ماه

قزوین (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین با گرامیداشت سالروز ۹ دی بیانیه ای صادرکرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین، به مناسبت نهم دی ماه

باسمه تعالی

حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. مقام معظم رهبری

«تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. روزهای سراسر شور و شعور دوران پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های غرور آفریـن دفاع مقدس، تسخیر لانـه جاسوسی آمریکـا، پیشرفت های هسته ای و...از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبـری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

نهم دی ماه را باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد. روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادندو بار دیگر شعورخویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزشهای والای اسلام دفاع کردند. روزی که مردم بافریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنـه گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از این طوفان به پا شد و دگـربار این حقیقت را یادآوری کرد که ایران با همه وجود پیرو اسلام و رهبری است، مردم که پیشتر و بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیــاز، جان کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند همانگونه که در فتنه اخیـر نیز با بصیرت و بیداری خود یکبار دیگر پاسخی دندان شکن به هنجار شکنان و فتنه گران داخلی و خارجی دادند و به دشمنان ایران اسلامی خاطر نشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آنرا به یغما برند.

شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان قزوین با گرامیداشت سالروز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبـری، آمادگی خود را بـرای حضور در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی بــرای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی، اعلام می داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار