برنامه‌های آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در دهه بصیرت اعلام شد

مشهد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در دهه بصیرت اعلام شد

حسین شادکام در گفت و گو با پانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به منظور بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، شیوه نامه ای را به مدارس استان ارسال کرده است. هدف از اجرای برنامه های متنوع در دهه بصیرت، معرفی نهم دی، 13 دی سالروز شهادت شهید سلیمانی و 19 دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم به دانش آموزان است و جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه نظام اسلامی تبیین می شود. بخشی از این برنامه ها در فضای مجازی و به منظور بهره گیری حداکثری از این فرصت در بستر پیام رسان شاد انجام می شود.

وی رونمایی از کتاب خاطراتی کوتاه از زندگی شهید سلیمانی، برگزاری پویش یک کار خوب به یاد سردار و برپایی یادمان شهید سلیمانی در مدارس سراسر استان را از برنامه های ویژه این دهه عنوان کرد و گفت: 15 دی ماه ویژه برنامه نسل سلیمانی از شبکه شاد پخش می شود. همچنین رونمایی از پوستر بخش ویژه جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این دهه انجام می شود.

معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری برنامه هایی چون کارگاه هنری با موضوع شهید سلیمانی، نمایشگاه موضوعی، مسابقه کتابخوانی و شب شعر نگین سلیمانی از دیگر برنامه های حوزه معاونت پرورشی استان در این هفته است.

وی گفت: در این شیوه نامه برنامه های پیشنهادی معاونت پرورشی و فرهنگی در دهه بصیرت در قالب روز شمار به مدارس سراسر استان ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار