معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

نماز باعث حرکت انسان به سوی خوبی‌ها و مانع تمام منکرات و بدی‌هاست

اسفراین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان‌شمالی در اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی اسفراین اظهار کرد نماز باعث حرکت انسان به سوی خوبی‌ها و مانع تمام منکرات و بدی‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نماز باعث حرکت انسان به سوی خوبی‌ها و مانع تمام منکرات و بدی‌هاست

به گزارش رابط خبری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد عقیقی در این مراسم اظهار کرد: سومین اجلاسیه نماز دانش آموزی در اسفراین برگزار شده و بنا داریم تا اواخر دی ماه در 9 شهرستان و منطقه تمامی اجلاسیه ها را برگزار کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: سپردن کار به دست دانش آموز و انجام امور توسط آنان زیبایی خاص خود را دارد و خواهش دارم که تا سرحد امکان محافل را دانش آموزی کنیم و به برکت حضور دانش آموزان و نونهالان این مجالس برکت پیدا می کند.

وی افزود: بنا داریم پیرو کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از این ظرفیت در استان و شهرستان ها به منظور حضور حداکثری طلاب و ائمه جماعات در مدارس برای اقامه نماز و پرداختن به بحث های تربیتی و آموزشی استفاده کنیم.

عقیقی تاکید کرد: نگاه تک بعدی به هر کدام از ساحت های تعلیم و تربیت آسیب زاست و مکلف هستیم که ساحت های تعلیم و تربیت را جدی بگیریم و ویژه ببینیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: روز سیزدهم دی ماه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، فرمانده ای بی نظیر، شجاع و فداکار است که عمر با برکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران به تاسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام فدا کرد و این بزرگداشت هر سال باید با شکوه بیشتر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار