معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

نماز موهبتی الهی است که سرچشمه خیر، برکت و پیشرفت را برای هر انسان خداجویی فراهم می‌کند

جاجرم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی جاجرم اظهار کرد فرهنگ نمازخوانی در دانش‌آموزان باید از پایه‌های اولیه آموزش آغاز شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نماز موهبتی الهی است که سرچشمه خیر، برکت و پیشرفت را برای هر انسان خداجویی فراهم می‌کند

محمد عقیقی در این محفل اظهار کرد: نماز مبدا نورانی است که با تمسک به آن راه هر انسان خداجویی را هموار می کند و باعث پیشرفت انسان در امر رشد معنوی می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: همکاران فرهنگی در اوامر تعالی رشد دانش آموزان تمسک به قرآن، عترت و نماز می جویند و همواره این راه را با استعانت به ذات اقدس الهی دنبال می کنند.
وی با اشاره به شعار محوری اجلاس نماز خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت مجموعه آموزش و پرورش بر پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و علمای اسلام و سایر اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت اسلامی است.
عقیقی با اشاره به ۹ دی تصریح کرد: حماسه ۹ دی باعث زدوده شدن غبار از چهره نورانی انقلاب اسلامی شد که توانستیم با رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و حضور حماسه ساز ملت شریف ایران درست رفتار کنیم.
گفتنی است اجلاس سراسری نماز دانش آموزی جاجرم با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، محمد عقیقی معاون پرورشی و فرهنگی استان، محمد مهدی جوان جعفری رئیس اداره قرآن، عترت و نماز و تعدادی از دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزار شد و در پایان از دانش آموزان و همکاران فرهنگی فعال در حوزه نماز مدارس تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار