محمدرضا رزاقی:
برنامه آموزش ترکیبی در مدارس، در حقیقت احیای جریان یادگیری است
تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و نماینده وزیر در بحث آموزش حضوری مدارس در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش لرستان، برنامه آموزش ترکیبی در مدارس را احیای جریان یادگیری دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران که به منظور بررسی وضعیت آموزش حضوری به استان لرستان سفر کرده بود، در نشست شورای معاونین این استان با اشاره به نتایج بازدید حضوری از مدارس استان گفت: گفت و گوی با دانش آموزان ، اولیا ، مدیران و معلمان در این بازدید نمود تصمیم گیری و چگونگی تلاش و اقدامات مجموعه ی آموزش و پرورش لرستان بود که قابل تقدیر و تشکر است.
رزاقی ادامه داد: با توجه به پراکندگی و بافت روستایی و عشایری لرستان ، همت مدیران مدارس در برگزاری امتحانات ، مطلوب ارزیابی شد و باید تدبیری را به کار ببندیم تا با همین روندِ آرام و رو به جلو حرکت کنیم که در جریان یادگیری دچار اختلال نشویم.
وی بر توجه به برنامه ریزی برای سرویسهای حمل و نقل دانش آموزی با توجه به شرایط آموزش ترکیبی و همچنین آموزش و اقناع سازی والدین تاکید و تصریح کرد: اصلی ترین و مهمترین دستاورد این بازدیدها ، حضور رضایتمندانه و ۹۹ درصدی دانش آموزان استان لرستان در برنامه ی ترکیبی است.
رزاقی برنامه آموزش های ترکیبی در مدارس را احیای جریان یادگیری عنوان کرد و گفت: وقتی آموزش و پرورش با پیش بینی و برنامه ریزی می تواند معلم و کتاب را به دور افتاده ترین نقاط استان برساند ، باید با همدلی و تبادل اندیشه و تجربیات، برای استمرارآموزش های ترکیبی و حضوری، با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تدابیر لازم را پیش بینی و اجرا نماید.
ارسال دیدگاه