دیدار معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش با خانواده معلم شهید «عسکری جمکرانی»

قم (پانا) - معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهید مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی» دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش با خانواده معلم شهید «عسکری جمکرانی»

«قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان قم با حضور در منزل معلم شهید مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی» با خانواده این شهید دیدار و از مقام وی تجلیل کردند.
«احمدی لاشکی» در این دیدار طی سخنانی خانواده‌های معظم شهدا را الگوهای صبر، بردباری و پایداری دانست و اظهار کرد: امروز نظام، ملت و مملکت به برکت خون های پاک شهدای عزیز و ایثارگری‌های مجاهدان راه خدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان در قله عزت و عظمت ایستاده است.
وی افزود: معلمانی فرهیخته که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) پشت به دنیا کرده و جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند باعث افتخار است و اینها انسان های آسمانی هستند که مدتی مهمان زمین بوده اند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز شهدای عزیز مدافع حرم با تاسی از مکتب عاشورا برای احیای این مسیر و دفاع از حریم حرم حضرت عقیله بنی هاشم چراغ عزت را روشن نگاه داشته اند و به ما آموخته اند که باید همواره در خون زلال کربلا ریشه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مدیران و مسولین برای دفاع از راه و مرام شهیدان با خدمت مضاعف به ملت آزاده و سرافراز ایران بزرگ اسلامی و تلاش مستمر و دغدغه‌مند در انجام تکالیف و مسئولیت ها باید خود را نشان دهند گفت: باید از شهدا به خوبی آموخت که تا پای جان برای ایستادگی وطن مقاومت نمودند و برای دفاع از نوامیس از هیچ کوششی دریغ نکردند.
احمدی لاشکی داشتن معلمانی فرهیخته که برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها خانه و فرزندان را رها کرده و جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند باعث افتخار دانست و‌ گفت: اینها انسان های آسمانی هستند که مدتی مهمان زمین بوده اند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز شهدای عزیز مدافع حرم با تاسی از مکتب عاشورا برای احیای این مسیر و دفاع از حریم حرم حضرت عقیله بنی هاشم چراغ عزت را روشن نگاه داشته اند و به ما آموخته اند که باید همواره در خون زلال کربلا ریشه داشته باشیم.
وی بیان کرد: امروز وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین تر است و همه موظفیم از عناصر فداکار و ایثارگر به هر طریق ممکن تشکر کنیم. زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری، همه ملت زیر بار منت این ایثارگران هستیم.
احمدی لاشکی تکریم شهیدان و خانواده‌های آنان را تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت دانست و گفت عنوان کرد: شهدا مصداق بارز حضورند و ما باید آنان را همواره ناظر بر کارها و اعمال خویش بدانیم تا روزی شرمنده آنان نباشیم.
در پایان این دیدار از طرف وزیر آموزش و پرورش لوح سپاسی به خانواده شهید عسگری جمکرانی تقدیم شد.
«قاسم احمدی لاشکی» نماینده وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی رییس جمهور است.

شهید عسکری آذر سال 1396 در سوریه به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار