اعلام جزئیات اقامه نماز جمعه این هفته تهران

تهران (پانا) - نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، 10دی‌ماه در مصلی امام‌خمینی(ره)، به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت 10صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 10 و 45دقیقه آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات اقامه نماز جمعه این هفته تهران

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اشاره به گرامیداشت حماسه یوم‌الله 9دی گفت: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت و در پیش از خطبه‌ها از صحبت‌ها و تحلیل‌های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.

حجت‌‌الاسلام علی نوری در ادامه گفت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه 60انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام علی نوری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی با مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود.

گفتنی است نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و "شبکه امامت"در پیام‌رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat به صورت زنده پخش می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار