خاطره‌گویی همرزم شهدای مدافع حرم در دبیرستان امام علی النقی(ع)

قم(پانا)- محفل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خاطره‌گویی یکی از همرزمان شهدای مدافع حرم در دبیرستان متوسطه اول دخترانه امام علی النقی(ع) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خاطره‌گویی همرزم شهدای مدافع حرم در دبیرستان امام علی النقی(ع)

محفل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با محوریت شهید شاخص «ابراهیم هادی» و خاطره گویی یکی از همرزمان شهدای مدافع حرم در دبیرستان غیردولتی قرآنی امام علی النقی(ع) قم برگزار شد.

در این محفل، «ابراهیم احمدی» از همرزمان شهدای مدافع حرم لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم، در سخنانی با بیان ویژگی هایی از همرزمان شهیدش، تمسک به قرآن و توسل به اهل بیت(ع) و توجه به سبک زندگی شهدا و مکتب حاج قاسم سلیمانی را از عوامل موثر در تربیت همه جانبه دانش آموزان برشمرد.

همچنین «ساراسادات رباط جزی» همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو و فرزند شهید رباط جزی، نکاتی را پیرامون سیره و سبک شهدا و شهادت همسر شهیدش بازگو کرد.

این مراسم با اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان، قرائت متن ادبی و دکلمه، تجلیل از خانواده های شهدا و مرثیه سرایی «اردستانی» به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه یافت.

در مراسم فوق، «عبداللهی» کارشناس ستاد شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان، «محمد صفاییان» رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم و معاونین و کارشناسان این اداره و معلمان و دانش آموزان دبیرستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار