حسینی در نشست شورای فناوری اطلاعات سازمان تاکید کرد؛

ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه از طریق دولت و خدمات الکترونیک

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای فناوری اطلاعات سازمان گفت ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه از طریق دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن خدمات امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات شفاف، دقیق، سریع و عادلانه از طریق دولت و خدمات الکترونیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه دولت و خدمات الکترونیکی واسطه انسانی را حذف می کنند گفت: هر چقدر سازمان ها به سمت الکترونیکی کردن خدمات پیش بروند می‌توانند خدمات بهتر و دقیق تری را اارائه دهند و این امر منجر به تکریم بیشتر ارباب رجوع نیز خواهد شد.

وی افزود: دردولت الکترونیک ارائه خدمات فرایند محوراست و تردد امواج جایگزین تردد افراد می شود که این امر منجر به تسریع در امور نیز می شود.

حسینی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات استثنایی استان ها باید به سمت الکترونیکی کردن خدمات پیش بروند گفت: در گام اول خدمات پرکاربرد اختصاصی ادارات احصا شده و این خدمات بهینه سازی و الکترونیکی شوند.

وی افزود: در گام بعدی پنجره واحد خدمات هوشمند ادارات راه اندازی شده و حداقل یک سوم از خدمات اختصاصی مربوط به خدمات پرکاربرد از طریق این پنجره ارائه شوند.

وی تصریح کرد: در گام بعدی پنجره خدمات هوشمند ادارات به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شده تا از طریق این پنجره نیز خدمات قابل مشاهده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار