برگزاری پویش «نذر نهال » در ناحیه یک اهواز

اهواز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در آستانه ی 9 دی روز بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از برگزاری پویش «نذر چهل نهال مثمر»در مدرسه ی مصلی نژاد این ناحیه به میزبانی مدارس هوشیار ۱ و ۲ و دبیرستان تشکیلاتی و هیات امنایی پاینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش «نذر نهال » در ناحیه یک اهواز

صادق نیسی گمراوی درحاشیه این مراسم به پانا گفت : در آستانه ی 9 دی ماه (روز بصیرت)و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی چهل نهال مثمر در مدرسه تازه تاسیس مصلی نژاد که توسط خیر مدرسه ساز جناب آقای مصلی نژاد تاسیس شده توسط دانش آموزان پیشتاز به میزبانی مدارس هوشیار یک و ۲ و دبیرستان تشکیلاتی پاینده برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این برنامه مدیر سازمان دانش آموزی استان جناب آقای کریمی و اعضای ستادی ،اولیا دانش آموزان کریمی رِئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان و هیئتی از حوزه علمیه و انجمن اولیاء مربیان دبیرستان پاینده در این برنامه حضور داشتند که چند نهال نیز کاشتند.

نیسی گمروای یاد آورشد :در پایان این مراسم دانش آموزان و مربیان پیشتاز شرکت کننده در این آیین در محل سازمان دانش آموزی استان با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار