سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش:

بازگشایی مدارس استان بوشهر به‌صورت حضوری مطلوب است

بوشهر (پانا) - سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت با پیش‌بینی‌ها و تدبیرهای انجام گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش، شهرستانها و مناطق استان حضور دانش‌آموزان در مدارس پیش از بیش امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس استان بوشهر به‌صورت حضوری مطلوب است

میترا تیموری در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه ریزی مناسب، پیش بینی ها و تدبیرهای انجام گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش، شهرستانها و مناطق استان حضور دانش آموزان در مدارس پیش از بیش امکان پذیر شده است.

وی گفت: مدیران و معلمان با عزم راسخ با همراهی خانواده ها توانسته اند استعدادها و توانایی‌های دانش آموزان را در ابعاد مختلف شکوفا کنند.

تیموری افزود: در شرایط فعلی اکثر اولیا علاقه‌مندند که فرزندانشان به جای آموزش‌های مجازی با حضور در مدارس تحصیل کنند.

تیموری گفت: در بازدیدهای به‌عمل آمده از مدارس، می توان شاهد آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس باشیم.

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در خصوص دانش‌آموزان اتباع گفت: دانش آموزان اتباع نیز مانند دانش آموزان ایرانی از خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: هر چند نهادهای بین المللی حمایت‌های مالی از این دانش‌آموزان داشته اند اما کمک‌های آنها حداقلی بوده است.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست بیان کرد: با وجود همه مشکلات، فرهنگیان با جان و دل وارد میدان شدند و اجازه ندادند چراغ تعلیم و تربیت کم فروغ شود.

موحدی گفت: باید تلاش کنیم تا به اعتماد اولیا برای فرستادن فرزندانشان به مدرسه لطمه وارد نشود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از دستگاه‌های پیشرو در استان در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است که این مهم نتیجه تلاش و کوشش همه مدیران مدارس و فرهنگیان است.

موحدی با اشاره به واکسیناسیون 99 درصدی فرهنگیان استان در هر دو مرحله تاکید کرد: دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم تاکنون در مرحله اول و دوم به ترتیب 87 و 70 درصد واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به انجام بیش از 300 بازدید توسط دانشگاه علوم پژشکی استان اظهار کرد: بر اساس گزارش این دانشگاه، در خصوص استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس به ترتیب 90 و 83 درصد دستورالعمل‌ها رعایت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امتحانات نهایی به شیوه حضوری و از دوم دی شروع شده است، گفت: این امتحانات در 21 حوزه اجرایی و 5 حوزه تصحیح و با حضور 2 هزار و 77 دانش‌آموز تا 27 دی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار