نشست ستاد بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج

کرج (پانا)- امروز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰ ، نشست ستاد بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور; مدیر آموزش و پرورش ، مسئولین بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج

مراد مالمیرمدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در ابتدای این جلسه با اشاره به رویدادهای بزرگ و تاثیرگذار مکتب تشییع گفت : تمام اتفاقات بزرگ از روز عاشورا تا شهادت سردار سلیمانی و حوادث امروز برای ما درس بوده است و کسانی که از این اتفاقات درس می‌گیرند به سعادت می رسند .

وی افزود : کلام ، رفتار و عملکرد شهید سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک انسان الگو و رشد یافته در مکتب ولایت فضیلت های بزرگی را برای ما به یادگار گذاشته است .

مدیر آموزش و پرورش اخلاق‌مداری، مردم داری، ولایت مداری، عملگرایی و اهل تقوا و ایمان بودن را از جمله ویژگیهای شهید سلیمانی برشمرد و اظهار کرد : ما پیروان مکتب شهید سلیمانی باید در عمل پیرو و رهرو راه ایشان باشیم و در زندگی و کار خود ویژگی‌های آن شهید والامقام را به مرحله اجرا در آوریم .

مالمیر خاطرنشان کرد : اگر در محیط کار و ارتباط با دیگران اخلاق مدار بودیم ، همراه با تقوا و ایمان مردم داری کردیم و در عمل با جان و دل گوش به فرمان ولایت و سرباز ولایت بودیم می‌توانیم خود را پیرو و دوستدار حاج قاسم بدانیم .

وی در پایان اضافه کرد: مراسم عزاداری، روضه خوانی و اقامه زیارت عاشورا ، پویش دلنوشته و نقاشی با موضوع شهادت سردار سلیمانی، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت، پایگاه واکسیناسیون و نمایشگاه عکس همزمان با دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل ها است.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار