اسماعیل بحری‌زاده:

فیلم «مرد نقره‌‌ای» در راستای ماموریت سازمان دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان دانش‌آموزی با تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مرد نقره‌ای امضا شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فیلم «مرد نقره‌‌ای» در راستای ماموریت سازمان دانش‌آموزی است

اسماعیل بحری‌زاده در آیین امضای تقاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان دانش‌آموزی با تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مرد نقره‌ای، اظهار کرد: با بررسی در شورای معاونین سازمان فیلم «مرد نقره‌ای» در راستای مأموریت سازمان دانش‌آموزی یعنی ایجاد و تقویت هویت اسلامی و ایرانی ارزیابی شد بنابراین ما از این فیلم حمایت معنوی می‌کنیم.

وی افزود: به نظر من اگر هر دانش‌آموزی این فیلم را ببیند ما چندین گام در راستای اجرای ماموریت سازمان دانش‌آموزی برداشته‌ایم؛ بر همین اساس می‌توانیم در قالب این تفاهم‌نامه ضمن تسهیل تماشای این فیلم برای دانش‌آموزان از این فیلم حمایت معنوی داشته باشیم.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: نظارت بر اجرای مطلوب این تفاهم نامه بر عهده معاونت هماهنگی خوداتکایی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور است.

وی گفت: در راستای این تفاهم‌نامه دانش‌آموزان می‌توانند همراه با خانواده‌هایشان به صورت نیم‌بها این فیلم را ببینند.

اردشیر دهقانی معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان نیز در ادامه گفت: تقویت هویت ملی بخشی از رسالت و مأموریت ما در سازمان دانش‌آموزی است بنابراین با جدیت برای موفقیت این کار تلاش خواهیم کرد.

علی عبدی ده‌سرخی، طراح و ایده‌پرداز فیلم «مرد نقره‌ای» نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: محتوای فیلم «مرد نقره‌ای» متعلق به شخص خاصی نیست و برای تک تک ایرانیان است. امروز متاسفانه بچه‌های ما از نوجوانی به فکر مهاجرت هستند یعنی تبلیغات مسموم زیادی وارد مغز بچه‌های ما می‌شود.

وی ادامه داد: روز اول که به فکر ساخت این فیلم افتادیم، گفتیم اشخاص با همه گرایش‌ها از این فیلم استقبال می‌کنند. اگر خدا این کار را حمایت نمی‌کرد، این اتفاق و استقبال انجام نمی‌شد.

عبدی ده‌سرخی گفت: اگر این اتفاق به شکل درست جلو برود، بسیاری از فیلمسازان این روال را پیش می‌گیرند و از سازمان دانش‌آموزی درخواست حمایت می‌کنند.

لازم به ذکر است که فیلم مرد نقره ای تنها فیلم بلندی بود که در جشنواره فیلم رشد اکران حضوری داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار