برگزاری جلسه شورای دانش‌آموزی مدارس شهرستان نجف‌آباد

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش نجف‌آباد در خصوص انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت از ۴ رکن اساسی مدارس، شورای دانش‌آموزی از مهم‌ترین تشکل‌های مدارس است که نقش موثری در روند بهبود مدرسه دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای دانش‌آموزی مدارس شهرستان نجف‌آباد

با حضور رؤسای شورای دانش آموزی مدارس شهرستان نجف آباد و سعادت عبدالعظیمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جلسه شورای دانش آموزی مدارس شهرستان نجف آباد در کانون فضیلت برگزار شد.

سعادت عبدالعظیمی در خصوص انتخابات شورای دانش آموزی منطقه و تشکل شورای دانش آموزی گفت: از ۴ رکن اساسی مدارس، شورای دانش آموزی از مهم ترین تشکل های مدارس است که نقش موثری در روند بهبود مدرسه دارد .

وی ادامه داد: به محدوده فعالیت خود توجه لازم را داشته باشید، ضمن اینکه این تشکل بر اساس مشورت پدید آمده است، بنابراین با دانش آموزان آگاه، توانمند و با اطلاعات به روز مشورت کنید. همچنین در گفتار و رفتار خود با مسئولین مدرسه دقت کافی را داشته و به عنوان آخرین نکته در بین گروه دانش آموزان مدرسه و رقبای خود از ایده ها و طرح های همدیگر استفاده کنید.
در ادامه از کاندیدهای انتخابات شورای دانش آموزی منطقه دعوت شد که با معرفی خود و اهدافشان از حضور در این اجتماع از حضار تقاضای رای کنند.
در پایان جلسه رای گیری انجام شد و دانش آموزان متوسطه اول و دوم هرکدام برای کاندیداهای مقطع خود رای خود را به صورت مکتوب در برگه های رای گیری ثبت کردند‌.

خبرنگار: فاطمه سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار