مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

تاکنون ۷۲۰ نفر به دوره های جدید سوادآموزی افزوده شدند

ملارد (پانا ) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در دومین جلسه‌ شورای‌پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ملارد بر ضرورت اهمیت به حوزه سوادآموزی تاکید کرد و از افزوده شدن ۷۲۰ نفر به دوره های جدید سوادآموزی خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون ۷۲۰ نفر به دوره های جدید سوادآموزی افزوده شدند

دومین جلسه شورای‌پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ملارد به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان در اتاق شورای آموزش و پرورش با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی شهرستان برگزار ش..

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش ملارد در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی و افتخارات کسب شده توسط شهرستان ملارد در این حوزه گفت : کسب رتبه اول استانی سوادآموزی شهرستان ملارد، کسب رتبه اول تحلیل جلسات گروه بهبود کیفیت استان، مقاله برتر و منتخب همکاران شهرستان ملارد در فراخوان مقاله سازمان نهضت سواد‌آموزی به مناسبت روز جهانی سوادآموزی، تهیه و تدوین اولین نشریه الکترونیکی‌سوادآموزی در ملارد که به درخواست استان به نشریه استانی‌تبدیل می شود و تحت پوشش بردن 720نفر تا به امروز در دوره جدید و دیگر موارد را از جمله ثمرات تلاشهای همکاران حوزه سوادآموزی دانست و اذعان کرد که این تلاش ها و موفقیت ها قطعا با همکاری‌ دستگاه‌های‌دولتی بوده است و امیدواریم این همیاری‌ها ادامه پیدا کند.
جابر کریمی سرپرست فرمانداری ملارد در این نشست طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران حوزه سوادآموزی شهرستان و تبریک کسب مقام نخست استان تاکید کرد جهت تجلیل از آنها برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام گیرد.

او افزود از تمامی دستگاه‌های دولتی شهرستان انتظار داریم نهایت همکاری را با حوزه سوادآموزی شهرستان داشته باشند تا برنامه ها، اهداف و مراسم استانی بزرگداشت هفته سوادآموزی به نحو مطلوب و شایسته در ملارد برگزار شود.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار