با ثبت به موقع فوریت‌ها در سامانه نماد از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری می‌شود

پاکدشت (پانا) - رابط استانی کارگروه مشاوره آموزش و پرورش پاکدشت گفت با ثبت به موقع فوریت‌ها در سامانه نماد، از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری کنید.

کد مطلب: ۱۲۴۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
با ثبت به موقع فوریت‌ها در سامانه نماد از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری می‌شود

دومین جلسه توجیهی ثبت فوریت‌ها در سامانه نماد، به همت طیبه ایوبی، کارشناس مشاوره و فاطمه سیری، کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهرستان پاکدشت، با تدریس میلاد دلخوانی، رابط استانی مشاوره، در کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت تشکیل شد.

میلاد دلخوانی، در مورد نحوه ثبت فوریت‌ها و مشکلات روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سامانه همگام توضیحات لازم را ارائه داد و خطاب به مدیران، مشاوران و رابطان مشاور مدارس متوسطه اول و دوم گفت: مدیر باید برای مشاور و رابط و دانش‌آموزان از سامانه همگام رمز عبور دریافت و برای آنان در این زمینه نقش تعریف کند و همچنین تاکید ویژه‌ای بر مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در رابطه با فوریت‌ها کرد.

در ادامه، طیبه ایوبی به اهمیت و ضرورت فوریت و در دسترس بودن مدیر، مشاور و رابط مشاور، هنگام فوریت و همچنین توجه ویژه به سلامت روان دانش‌آموزان و خانواده‌ها تأکید کرد.

سپس فاطمه سیری، با اشاره بر ضرورت انجام به موقع فعالیت‌های در گروه‌های مجازی، توانمندسازی و کانون یاریگران زندگی تصریح کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی در ارتقاء سطح سلامت روان دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار