همسر مرحوم علی سلیمانی در سلام تهران؛

ارادت به حضرت ابوالفضل(ع)، نام علی سلیمانی را ماندگار کرد

تهران (پانا) - بازیگر تئاتر و همسر مرحوم علی سلیمانی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از خاطرات زندگی مشترک با این بازیگر فقید و شب یلدای سال گذشته گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ارادت به حضرت ابوالفضل(ع)، نام علی سلیمانی را ماندگار کرد

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، سهیلا جوادی در برنامه «سلام تهران» با اشاره به خاطره شب یلدای سال 99 در کنار همسر مرحومش علی سلیمانی، گفت: در مناسبت‌ها همیشه به منزل مادر من می‌رفتیم یا در منزل می‌ماندیم‌. سال گذشته، صبا دخترم سفره شب یلدا را آماده کرد، علی از سرکار آمد و کنار هم یلدا را سپری کردیم.

وی با بیان اینکه مرحوم علی سلیمانی در شب‌های یلدا خودش حافظ می‌خواند، تصریح کرد: فال خودش در شب یلدای سال گذشته بسیار عجیب بود؛ آن زمان تفسیرش را متوجه نشدم، بعد از فوت او دیدم که در فال علی نشان از رفتنش بود و ما متوجه نشدیم.

این بازیگر تئاتر با اشاره به روحیه مرحوم سلیمانی که حتی نمی‌خواست در دوران خستگی هم حالش را بد نشان دهد، گفت: همیشه سعی می‌کرد حال بقیه را خوب کند. می‌گفت بیخیال انرژی‌های منفی شوید. بعد از رفتن او، من و صبا با همین جملاتش خود را آرام کردیم. با این جمله که همیشه می‌گفت زندگی جاریست و باید شاد باشیم.

جوادی با اشاره به آشنایی خود با علی سلیمانی در سال ۷۵ در تئاتر، گفت: من دبیرستانی بودم و آقای سلیمانی دانشجو بود. وقتی برای خواستگاری آمد، سربازی نرفته بود؛ پول و خانه هم نداشت. من به خود او اعتماد کردم، همه چیز را با هم ساختیم و رفته رفته همه چیز درست شد.

صدا پیشه عروسک برنامه جمعه به جمعه درباره فعالیت‌های هنری خود، اظهار داشت: وقتی یک عروسک را می‌بینی، ناخودآگاه صدایش را تمرین و بعد از تأیید کارگردان با همان صدا به جای عروسک صحبت می‌کنیم.

این طراح صحنه و چهره‌پرداز با اشاره به آخرین اجرای خود در تئاتر سنگلج، بیان کرد: من و علی در سال ۹۸ نمایشنامه‌ای که صبا نوشته بود را روی صحنه اجرا کردیم و علی کارگردان بود. بعد از فوت او، به پیشنهاد پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج در زمانی که من حال و روز خوبی نداشتم، تصمیم گرفتیم نمایش را بازآفرینی کنیم تا یاد علی دوباره روی صحنه زنده شود. البته در دوران کرونا استقبال از سالن‌های تئاتر ضعیف است.

این بانوی هنرمند با اشاره به سکانسی از بازی درخشان علی سلیمانی در فیلم تنگه ابوقریب که نشان ارادت او به حضرت ابوالفضل(ع) بود، گفت: آقای ملکان تهیه‌کننه تنگه ابوقریب می‌گفت خود علی این را خواست؛ انگار باید می‌خواند تا ماندگار شود. من و دخترم هنوز هم حضور او را به شکل معنوی در زندگی حس می‌کنیم.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی، فربد شکرایی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار