پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به مناسبت فرا رسیدن هفته سوادآموزی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به مناسبت فرا رسیدن هفته سوادآموزی پیامی صادر کردو این هفته را به تمامی فعالان این بخش تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به مناسبت فرا رسیدن هفته سوادآموزی

در متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان که امروز در اختیار پانا گرفت آمده است:

اولین کلمه و نخستین فرمان آخرین کتاب آسمانی، امر به خواندن است، چنین کتابی و چنان آیینی، مسلمانی را که نخواند و ننویسد سرزنش می کند.

تعلیم دادن بهایی بود که پیامبر گرامی اسلام برای آزادی اسیران جنگ بدر مقرر فرمود و آموختن هنری است که همه توانایی ها و هنرهای دیگر از آن می جوشد و سر بر می آورد.

سوادآموزی به برکت فرمان امام خمینی(ره) از یک حرکت محدود فرهنگی به نهضتی فراگیر تبدیل شد و از آن پس در شمار مقدس ترین آرمان های انقلاب اسلامی در آمد. به حتم چنین آرمان مقدسی شایستگی آن را دارد که در کنار مهم ترین اهداف و برنامه های معجزه قرن ، یعنی انقلاب اسلامی بنشیند و سطری طلایی در کارنامه نهضت سوادآموزی در جهان معاصر باشد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه تلاشگران حوزه مبارزه با بیسوادی بر خود وظیفه می دانم چهل و دومین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان رهبر کبیر انقلاب را به تمامی فعالان عرصه سوادآموزی تبریک عرض کرده و توفیق همه خدمتگزاران این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار