کیفیت‌بخشی فعالیت‌‌های پرورشی با همکاری و مشارکت مدارس تحقق پیدا می‌کند

جوادآباد (پانا) - کارشناس قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش جوادآباد، همکاری و مشارکت حوزه پرورشی مدارس را موثرترین راه جهت کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی فعالیت‌‌های پرورشی با همکاری و مشارکت مدارس تحقق پیدا می‌کند

سومین جلسه مربیان و معاونین پرورشی آموزش و ‌پرورش منطقه جوادآباد با حضور نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محبوبه جمال کارشناس قرآن، عترت و‌ نماز در آستان مقدس امام‌زاده علی جعفرآباد برگزار شد.

محبوبه جمال کارشناس قرآن، عترت و‌ نماز بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه آموزش، آسیب شناسی و نظارت بر فعالیت‌های حوزه پرورشی و تربیتی است. مربیان پرورشی همیشه درگیر مناسبت‌ها و مراسمات ملی و مذهبی هستند و اگر دائما به روز شوند بر کیفیت فعالیت‌های آنها تأثیر بسزایی دارد. ما در حوزه پرورشی تلاش می‌کنیم با آموزش برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های پیشرفته در بالا بردن کارایی برنامه‌ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دنیای امروز پر از نوآوری‌ها و شگفتی‌های جذاب برای دانش‌آموزان است و مربیان ما اگر همگام با تکنولوژی‌های روز نباشند از دانش‌آموز عقب می‌افتند. ما در نظر داریم با کلاس‌های آموزشی به کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی بپردازیم و این مهم تنها با همکاری و مشارکت تمامی فعالین این حوزه تحقق پیدا می‌کند. روش‌های جدید آموزش و تولید محتوا باعث می‌شود در مسیر پیشرفت رو به جلو گام برداریم.

جمال افزود: تمامی فعالیت‌های پرورشی معاونین و مربیان توسط کارشناسان حوزه پرورشی بازدید و ارزیابی می‌شوند تا کلیه امور در جهت کیفیت بخشی مربیان و انگیزه بخشی دانش‌آموزان باشند.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار