در مراسم کمک مومنانه به مناسبت شب یلدا عنوان شد:

علمی؛ خوشحال کردن دیگران در نظر حضرت فاطمه زهرا(س) نوعی عبادت بود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه خوشحال کردن دیگران در نظر حضرت فاطمه زهرا(س) نوعی عبادت بود، کمک‌های مومنانه را نیز در شب یلدا مایه خوشحالی نیازمندان دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
علمی؛ خوشحال کردن دیگران در نظر حضرت فاطمه زهرا(س) نوعی عبادت بود

صبح امروز مراسم کمک مومنانه به مناسبت شب یلدا در مدرسه سلمان فارسی ناحیه 2 تبریز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

طاهر علمی در این مراسم گفت: با کمک های مومنانه، نیازمندان در شب یلدا خوشحال خواهند شد و این امر قطعا اجر دنیوی و اخروی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش افزود: خوشبختی واقعی در دستگیری و کمک به دیگران است.

علمی در ادامه گفت: برای اینکه آخرت خود را با کار خیر و ثواب بنا سازیم بهترین راه آن خوشحال کردن و کمک به انسانهاست.

وی ادامه داد: ما در قبال دین خدا و بنده های او و جامعه خویش مسئولیت داریم پس باید مسئولیت را خوب بشناسیم، خوب درک کنیم تا در اجرای بهتر آن موفق باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان از سپاه پاسداران و بسیج و نهادهای مختلفی که در این امر نیک و خیر همواره کمک کننده بودند سپاسگزاری کرد.

وحید فرشباف رشیدی در جریان این مراسم گفت: هرکجا که با اراده و خلوص نیت عمل کردیم نتیجه بهتر و خوبی حاصل شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان ادامه داد: با همدلی و همکاری دستگاه های دلسوز ما توانستیم بحران های موجود دوران کرونا را در خصوص دانش آموزان مدیریت کنیم.

فرشباف ضمن اشاره به طرح شهید بهنام محمدی گفت: معلمان در این طرح بصورت دلی و داوطلبانه در روستاهای محروم تدریس کردند.

این مقام مسئول در پایان از کمیته امداد و ستاد اجرای فرمان امام که همواره در کنار آموزش و پرورش بودند و نزدیک به 12 هزار کیف و سایر اقلام آموزشی در استان پخش کردند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار