ضرورت تبیین حماسه بزرگ 9 دی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های روایتگری حضوری و مجازی

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های دهه بصیرت با استفاده از تمامی ظرفیت‌های روایتگری حضوری و مجازی مشارکت جدی و فعال داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبیین حماسه بزرگ 9 دی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های روایتگری حضوری و مجازی

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در جلسه ستاد گرامی‌داشت حماسه 9 دی و دهه بصیرت شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: در فتنه سال 88 خواص بی‌بصیرت برای رسیدن به مقام و قدرت، نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه بردند و تبیین حماسه بزرگ 9 دی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های روایتگری حضوری و مجازی یک ضرورت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه بصیرت که از نهم دی ماه آغاز خواهدشد، مناسبت‌هایی از جمله سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار دارد، گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌ها باید در اجرای برنامه‌های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه حماسه تاریخی 9 دی تجلی قدرت پروردگار بود، تصریح کرد: در یوم الله 9 دی خداوند دل‌های مردم را آماده کرد که آنگونه به میدان آمدند و از انقلاب و نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب دفاع کرده و به فتنه پایان دادند.

در ادامه احمد نادری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر نیز با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش منطقه در 9 دی و مناسبت‌های دیگر خاطرنشان‌کرد: اکنون که واحدهای آموزشی ما به صورت ترکیبی در حال فعالیت هستند، بیست و دو برنامه را برای این ایام در نظر داریم در فضای حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای مجازی اجرا کنیم.

وی گفت: کاروان روایتگری شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقات روایتگری و کتابخوانی کرسی‌های آزاداندیشی دهه بصیرت، همایش دختران زینبی و...بخشی از برنامه‌های آموزش و پرورش اسلامشهر در این ایام است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار