اتمام پروژه بهسازی و فضاسازی مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان خلیل‌آباد

کاشمر (پانا) - مدیر مجتمع کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهرستان خلیل‌آباد از تکمیل پروژه بهسازی و فضاسازی مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اتمام پروژه بهسازی و فضاسازی مجتمع کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان خلیل‌آباد

امید عرب در گفت‌وگو با پانا گفت: با توجه به نیاز این مجموعه به زیباسازی و بهسازی تأسیسات ساختمان، پروژه از مهرماه در دستور کار قرار گرفت و با حمایت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و معاونت پشتیبانی این پروژه آغاز شد.

وی گفت: بررسی و ترمیم دیوارها، تأسیسات آب، تأسیسات برق، فضاسازی محوطه بیرونی کانون (معبر ورودی- کوچه شهید یزدانی۲)، فضاسازی دیوارهای داخل حیاط، رنگ‌آمیزی راهروهای داخل ساختمان و همچنین رنگ‌آمیزی کلاس‌ها به صورت تخصصی براساس انجمن‌های ۲۲ گانه، اجرای سقف کاذب سالن ورزشی، تجهیز کتابخانه کانون و موکت‌کردن تمامی ساختمان از جمله فعالیت‌های انجام شده در این پروژه است.

عرب افزود: تمام فعالیت‌ها با این هدف بوده است که دانش‌آموزان در فضایی فرح‌بخش در کلاس‌ها حاضر شوند و از محیط کانون لذت ببرند. این پروژه مدت ۴۵ روز به طول انجامید و گروه‌های زیادی در این مدت با مجتمع همکاری داشتند که به صورت ویژه از شرکت طراحی و معماری مأواسازان و دانش‌آموزان هنرستان شهیدشهیدی که در طراحی و اجرای طرح‌ها همراهی بی‌دریغی داشتند صمیمانه سپاسگزار هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار