به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس

ویژه برنامه عرس مولانا و آیین نکوداشت شب یلدا برگزار می‌شود

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان مصلی‌نژاد حضرت زهرا (س) ناحیه 3 مشهد از میزبانی این ناحیه از ویژه برنامه آنلاین عرس مولانا و آیین نکوداشت شب یلدا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه عرس مولانا و آیین نکوداشت شب یلدا برگزار می‌شود

جمیله اسماعیل زاده، مدیر دبیرستان مصلی نژاد حضرت زهرا (س) ناحیه 3 مشهد مقدس در گفت و گو با پانا گفت: ویژه برنامه عرس مولانا و آیین نکوداشت شب یلدا شامل برنامه های متنوع از جمله شعرخوانی، حافظ خوانی و داستان خوانی است که با حضور شاعران و نویسندگان مطرح خراسان رضوی همچون علیرضا قیامتی و جواد جلایرنیا برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم به صورت زنده در شبکه آموزشی شاد به آدرس fhkhr1399@ پخش می شود و علاقه‌مندان می توانند با ما همراه باشند.

جمیله اسماعیل زاده عنوان کرد: در کنار این مراسم برای دانش آموزان آموزشگاه، مسابقات و برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است. مسابقات شامل نوازندگی های سنتی یلدا و میوه آرایی شب یلدا است.

وی در ادامه گفت: از آنجا که عشق ورزی، شور و مهربانی، قطعه ای از این جشن باستانی است؛ بسته های معیشتی برای افراد نیازمند از طریق کمک های اولیا نیز تهیه شده است.

وی در پایان گفت: در راستای فعالیت های روز دوشنبه 28 آذرماه 1400 و همزمان با هفته بزرگداشت هفته پژوهش، همایش حضور خلوت انس نیز برگزار می شود.

خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار