انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه برگزار شد

گلوگاه (پانا)- انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه برگزار شد

در این مراسم، روسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه اول و دوم پسران و دختران برای انتخاب رییس و اعضای شورای دانش آموزی شهرستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در نهایت پس از شمارش آرای مأخوذه در بخش دختران، ستایش احمدزاده از دبیرستان شاهد با اکثریت آرا به عنوان رییس شورای دانش آموزی شهرستان انتخاب شد.

همچنین زهرا محمودجانلو از دبیرستان رازی، ضحا صیدانلو از دبیرستان مائده، فاطمه زهرا عسکری از دبیرستان پویندگان، زهرا ملک محمودی از دبیرستان عصمت، فاطمه ولایتی از دبیرستان شهید ربطی، سوزان قلی نژاد از هنرستان برادران احمدی و سید مهسا موسوی از هنرستان حضرت فاطمه به عنوان اعضای شورای دانش آموزی شهرستان گلوگاه انتخاب شدند.

در بخش پسران نیز، محمدحسین پویانفر از دبیرستان شهید باهنر با کسب اکثریت آرا رییس شورای دانش آموزی شهرستان گلوگاه شد.

همچنین، متین سلطانی از دبیرستان فردوسی، حسین خادملو‌ از دبیرستان راه دانش، ابوالفضل غلامی از دبیرستان باقرالعلوم، امیرعلی اسدی از دبیرستان امام‌ خمینی، سینا حاجیان از هنرستان پیامبر اعظم و امیرحسین رحیمی از دبیرستان امام صادق به عنوان اعضای شورای دانش آموزی شهرستان انتخاب شدند.

روسای شورای دانش آموزی گلوگاه به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش شهرستان در انتخابات شورای دانش آموزی استان مازندران حضور پیدا می کنند.

خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار