کمک‌های مومنانه شادی یلدانشینان نیازمند ایلامی

ایلام ( پانا ) - احمد صمدانی مسئول قرارگاه جهادی حضرت مهدی گفت با استعانت از خداوند متعال همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه‌نشین و محروم شهر ایلام اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های مومنانه شادی یلدانشینان نیازمند ایلامی

صمدانی در ابتدای سخن ضمن قدردانی ویژه از خیرین گمنام اظهار کرد: با کمک خیرین و نیکوکاران بسته‌های شب یلدا برای بهره مند ساختن سفره نیازمندان تهیه و میان خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و کودکان بدسرپرست توزیع خواهد شد.

مسئول قرارگاه جهادی عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع دوستی در شب یلدا در تلاش هستند تا ضمن تهیه بسته های یلدایی گره گشای برخی مشکلات محرومان باشند. شاید که با وجود تورم موجود اندکی دل بچه های بی سرپرست و بد سرپرست را شاد کنند.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف این پویش حضور در کنار این کودکان است که در این شب کسی به دیدارشان نمی‌رود و چه بسا جویای احوالی ندارند و همچنین سهیم کردن آنها در دورهمی یلدا و نشاندن لبخندی بر لبان این کودکان معصوم شهرمان است.

صمدانی در پایان افزود: همچنین تلاش می‌شود با تهیه برنامه ای ویژه و گزارشی کامل از تنهایی و نیازهای این کودکان در جامعه، فریادی از حقیقت در گوش‌های سنگین و جرقه ای بیدار کننده در چشمان مه آلود نواخته شود شاید کسانی را در فکر فرو برده و قدمی دلگرم کننده جهت کاستن از آلام این عزیزان نیازمند بردارند.

تهیه خبر : علی عباسی و امیررضا نظری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار