پخش برنامه‌های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی از شبکه استانی سبلان

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از پخش برنامه‌های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پخش برنامه‌های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی از شبکه استانی سبلان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: از آنجا که دوره پیش دبستانی، کودکان دو سال قبل از دبستان را تحت پوشش برنامه‌های آموزشی و پرورشی قرار می‌دهد، بنابراین موظف به برنامه‌ریزی و تعلیم و توانمندسازی نوآموزان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهداف یازده گانه دوره پیش دبستانی و جهت ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان و نیز رشد همه جانبه اوان کودکی و یادگیری پیش‌نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان، برنامه های آموزشی تلویزیونی ویژه نوآموزان پیش دبستانی استان اردبیل تهیه و تولید شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: این برنامه با عنوان باغ غنچه های پیش دبستانی در 25 قسمت 20 دقیقه ای روزهای شنبه هر هفته ساعت 16 از شبکه استانی سبلان اردبیل پخش خواهد شد.

غفاریان همچنین از توزیع بسته های حمایتی (نوشت افزار) برای نوآموزان کلاس های چندپایه روستایی و عشایری نواحی و مناطق استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار