مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

معلمان جایگاه رفیعی در جامعه دارند

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تاکید کرد معلمان پیشگامان تعلیم و تربیت هستند. آنان جایگاه رفیعی در جامعه دارند که باید به آن توجه ویژه شود.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان جایگاه رفیعی در جامعه دارند

مهین منافی در جلسه تکریم و معارفه مسوول کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر افزود: معلمان پیشگامان تعلیم و تربیت هستند و باید دغدغه آنان از بین برود تا برای تربیت نسل انقلابی اهتمام کامل داشته باشند.
وی با بیان اینکه معلمان الگوی جهانی هستند و جایگاه مشخص و رفیعی در جامعه دارند، گفت: تربیت انسان به معلمان سپرده شده است و این رسالتی عظیم است.
منافی گفت: معلمان باید هر روز وظایفشان را مجددا مرور کنند چرا که اگر به وظایف خود به درستی عمل کنند جامعه نیز از این قشر رضایت خواهد داشت و جامعه ای موفق خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی مردمی است بیان کرد: این نهاد به آحاد جامعه متعلق است و لازم است برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش تمامی دستگاه‌ها در کنار آن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در میان نسل جدید گسترش یابد افزود: بسیجیان فرهنگی و دانش آموز شهید، همواره افتخار آموزش و پرورش بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار