ارائه ایده‌های جدید جهت برگزاری هفته سلامت در ملارد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جلسه مراقبین سلامت، ضمن اشاره به اهمیت نقش مراقبین سلامت در حفظ تندرستی جسمانی دانش‌آموزان، بر ارائه ایده‌های خلاقانه و بکارگیری آنها در هفته سلامت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ارائه ایده‌های جدید جهت برگزاری هفته سلامت در ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌، در جلسه بازآموزی مراقبین سلامت ضمن اشاره به اهمیت رعایت قوانین کاری در زمان برگزاری حضوری مدارس گفت: مراقبین سلامت، با آموزش موارد بهداشتی و پروتکل‌های مربوط به بیماری کرونا به دانش‌آموزان، نقش مهمی در پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری دارند.

وی افزود: هفته سلامت فرصت بسیار مناسبی برای نمایش بهتر مفاهیم مربوط به سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها به دانش‌آموزان است و مراقبین سلامت لازم است با ارائه روش‌های خلاقانه و جذاب، این هفته را باشکوه‌تر برگزار کنند.

در این جلسه، آموزش ساخت کلیپ و پادکست، پخش اقلام مصرفی بهداشتی از قبیل مواد ضدعفونی کننده دست، پنبه بتادین، چسب زخم، پوستر شستشوی دست، پمفلت و بروشورهای بهداشتی بین مراقبین سلامت انجام شد.

همچنین مقرر شد همه مراقبین سلامت برای برگزاری هفته مذکور، ایده‌های جدید و نو ارائه داده تا مراسم باشکوهی در شأن سفیران سلامت و مراقبین و رابطین این رشته برگزار شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار