جشنواره لاله های روشن در شهرستان اشکذر برگزار شد

یزد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در جشنواره لاله های روشن شهرستان اشکذر گفت نسل های آینده کشور می بایست ادامه دهنده راه شهدا باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره لاله های روشن در شهرستان اشکذر برگزار شد

با حضور منصور کریمی، رییس سازمان دانش آموزی استان یزد، ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس جشنواره لاله های روشن در مدارس شهرستان اشکذر یزد برگزار شد تا دانش آموزان با فلسفه شهادت آشنایی کامل پیدا کنند.
حسنعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم گفت: برگزاری این جشنواره با همکاری و همراهی تشکل‌های دانش‌آموزی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرزندان شهید در مدارس سطح استان برگزار می‌شود و تا پایان سال تحصیلی در مدارس استان ادامه دارد.

وی یادآور شد: دانش آموزان باید نسبت به آنچه که به عنوان ارزش از سوی شهیدان قلمداد می شود، شناخت پیدا کنند.
در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا، اجرای سرود دانش‌آموزی، پخش کلیپ، مرثیه‌سرایی و برپایی نمایشگاه یادمان شهدا و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های جشنواره لاله های روشن در مدارس این استان را تشکیل می دهد.
در ادامه طباطبایی یکی از راویان جنگ تحمیلی، عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و افزود: نسل های آینده کشور باید همچنان ادامه دهنده راه شهدا و سرداران شهیدی همچون شهید سلیمانی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار