برنامه‌های فرهنگی چهارمین روزاز نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

اصفهان (پانا) - برنامه‌های فرهنگی چهارمین روز از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به همراه مکان و ساعت برگزاری اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های فرهنگی چهارمین روزاز  نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، برنامه «منبع شناسی در مطالعات اصفهان پژوهی» با سخنرانی عبدالمهدی رجایی ساعت 10 در خانه حکمت اصفهان و برنامه «گرافیک کتاب» با سخنرانی آقایان مجلسی و مغروری ساعت 16 در سالن هنرستان هنرهای زیبا، از جمله برنامه‌های جنبی چهارمین روز برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان است.

همچنین در این روز برنامه «کتاب و الگوهای والدین» با سخنرانی مسعود اکبری ساعت 10 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش و برنامه «کتابخوانان کودک و نوجوان» با سخنرانی نوجوانان عضو کتابخانه عمومی خمینی شهر ساعت 10 در کتابخانه عمومی خمینی شهر برگزار می‌شود.

برنامه «کتابخوانی ایثار و شهادت» ساعت 9 در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، برنامه «فانتزی در کتاب‌های کودک و نوجوان» با سخنرانی زینت السادات فاطمی ساعت 10 در سالن کتابخانه شماره یک و برنامه «بررسی زندگی و آثار بانو دکتر نوش آفرین انصاری» با سخنرانی فهیمه آکوش ساعت 10 در محل موسسه فرهنگی هنری دیگر برای اجرا در این روز پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار