فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان بیش از هر استانی نیاز است

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تاکید کرد سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی بیشتری به نسبت سایر استان‌های کشور نیازمند است.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان بیش از هر استانی نیاز است

به گزارش ایسنا، ناصر قفلی اظهار کرد: خط مشی جدید خیرین در مسیر توسعه هنرستان ها و مراکز مهارتی و کارگاهی است که در این بین سیستان و بلوچستان نیازی متفاوت با دیگر استان‌های کشور دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی حرکت به سمت فناوری‌های جدید در حوزه ساخت و ساز به ویژه نوع جدید ساختمان سازی یک ضرورت است و بهره گیری از سازه سبک پیش بینی می شود.

وی افزود: باید به دنبال کاهش هزینه های ساختمانی در احداث مدارس باشیم تا بتوانیم تعهد بیشتری را اجرا کرده و تامین فضاها را به صورت حداکثری پیش ببریم.

قفلی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: آموزش معلمان و توانمندسازی نیروها یک امر مهم و اجتناب‌ناپذیر است و بهتر است بگوییم این موضوع در بخش هنرستانی و مهارتی با توجه به نیاز دانش‌آموزان و شرایط کنونی جامعه یک اصل است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: با توسعه هنرستان ها و فضاهای مهارتی قطعاً موضوع اشتغال زایی و مهارت آموزی گسترش می یابد و در بین دانش‌آموزان نیز توسعه بیشتری خواهد یافت و کمک شایانی به بازار کار و رونق اقتصاد در آینده‌ای نه چندان دور خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: سرعت عمل و لزوم برنامه ریزی هر چه دقیق تر برای احداث مدارس به خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام یک ضرورت است و باید با به کارگیری همه بسترها و ظرفیت‌ها این مهم محقق گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار