کاهش دمای هوا در شمال شرق کشور

تهران (پانا) - مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که طی دو روز آینده کاهش محسوس دما در شمال شرق کشور رخ خواهد داد .

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش دمای هوا در شمال شرق کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (۲۲آذر) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سه شنبه(۲۳آذر) در گیلان و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می شود. طی این دو روز کاهش محسوس دما در شمال شرق رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۲۵آذر) جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

روزهای چهارشنبه (۲۴آذر) و پنجشنبه (۲۵آذر) وزش باد گرم جنوبی در اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه (۲۶آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

براساس این گزارش آسمان تهران فردا (۲۳آذر) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۴آذرماه) نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۲و ۲۳ آذرماه) بندرعباس با دمای ۲۸و۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار